Hledáme ambiciózního Account managera, který se po zaškolení a nabrání zkušeností postupně přesune na pozici Country Manager.
Jako Account Manager budete zodpovědný za udržování ...
1. kontakt telefonicky v době 8:00 - 16:00 hodin, e-mailem. Tel.: 737 245 812, e-mail: info@pulary.cz
Administrace/evidence, znalost práce s MS Office (Excel, Word, PowerPoint), ...
Kaňovská Eva, e-mail: eva.k@acvian.com
Požadavky:
- obchodní duch,
- výborná orientace v oblasti informačních technologií, vývoje softwaru apod.
- komunikativní Aj, další jazyk ...
Praha
jazykové znalosti:
japonština-rodilý mluvčí
angličtina-pokročilá znalost (advanced)
čeština-komunikativní úroveň
němčina-komunikativní úroveň
řidičské oprávnění "B"
jazykové znalosti:
japonština-rodilý mluvčí
angličtina-pokročilá znalost (advanced)
čeština-komunikativní úroveň
němčina-komunikativní úroveň
řidičské oprávnění "B"
Kontakt: e-mail: marie.kaprasova@rossum.ai
Anglický jazyk - aktivní
MÍSTO VÝKONU : Školská č.p. 694/32, Nové Město, 110 00 Praha 1
KONTAKT : PRVOTNĚ E-MAILEM - KOVALENKO MYKOLA, e-mail: info@konicktrading.eu
Náplň práce:
Ideálně student ...
Hlavní odpovědnosti:
" Budování a udržování silných vztahů s klienty
" Porozumění jejich potřebám a poskytování nadstandarních služeb pro zajištění dlouhodobých ...
Kontakt: Alina Kosťukevič, e-mail: alina@czechrelocate.cz
Bakalářské vzdělání, arabský jazyk.
Praha
Kontakt: e-mail: marie.kaprasova@rossum.ai
Anglický jazyk - aktivní
Co tě u nás čeká?
o Pravidelná každodenní komunikace s partnery (email, telefon, osobní schůzky).
o Pravidelná komunikace s celým CISCO teamem v daném segmentu.
o Návrh promo akcí ...
KONTAKT : Filip Lukačovič, e-mail: filip.lukacovic@bdolegal.cz
Pokud máte vášeň pro vedení, řízení vztahů s klienty a ovládáte angličtinu a alespoň dva další světové jazyky, ...
Pro spolupráci s našimi klienty - zaměstnavateli v ČR hledáme energického a cílevědomého Sales Managera.
V této roli budete klíčovým členem našeho týmu, který řídí expanzi ...
kontakt: Marie Bílková, e-mail: marie.bilkova@global.ntt
upřesňující informace:
" Understand the client's operations, monitor and track their support needs and service requests, ...